نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

انعکاس !

چند روز پیش یک اس-ام-اس از یکی از رفقای خوبم بهم رسید که اونقدر برام جالب بود که گفتم بذارم تو بلاگ شما هم بخونید . از رفیق شاعرم که اتمام زود هنگام مهلت دانشگاه من ، مجال آشنایی بیشتر با دنیای شاعرانه اش را به من نداد . و اما اون اس-ام-اس که متأسفانه هر چه گشتم عکس درخوری براش پیدا نکردم :

توی مترو یه دختر روبروی من نشسته بود . مشکلی براش پیش اومده بود . پر از رنج و غصه بود . به چند نفر زنگ زد و بعد شروع کرد به اس-ام-اس زدن . نور آفتاب به گوشی می خورد و روی سقف منعکس میشد . دورتر ، تو زاویه دید من یه دختر یکی-دو ساله به نور روی سقف نگاه می کرد و بلند بلند می خندید ! این تصویر برای من تجسم زندگی بود !

زیباست ! نه ؟ مرسی بهاره ی عزیز .

نظرات 3 + ارسال نظر
بهاره 1385,11,05 ساعت 02:05 ب.ظ

از لطفت بی نهایت ممنونم؛متنی را که در خانه ی امن نبش جایی نداشت،پذیرفتی.

سلام

ای ول هم وبت خیلی ردیف هست

هم این اس ام اس که گذاشتی

موفق باشی و سلامت فعلا بای

مجید 1385,11,12 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.shabgerye.blogfa.com

خاک بر سرم...چرا من تا حالا اینجا نیومده بودم
چه کردی تو پسر!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد