نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

تولد

رزرو ...

حسش گذشت ... سوخت ! یک تولد سرد ... پر معنا و نشانه ! تا بعد!

نظرات 4 + ارسال نظر
میترا 1387,04,09 ساعت 04:44 ب.ظ

بابا ای کسی که پست بلاگ رزرو می کنی!!!!‌:))
من این تولدتو هیچ وقت یادم نمی ره..
مرسییییی....
:))) خیلیییی خوب بود و خوش گذشت :(( به خصوص با اون کادوهایی که گرفتی که تا چشمت بهشون افتاد شروع کرد به برق زدن! :))) البته وارد جزئیات و نوع برقی که زد نمی شم!‌:))))

[ بدون نام ] 1387,04,09 ساعت 04:45 ب.ظ

ا... اون :(( اشتباه شده بود.. اون هم :))) بود
:))
تقصیر این صفحه است که هی آدمو چپ - راست می کنه :))

:)) این دفعه یادم رفت اسمم رو بگذارم... :))


دامون 1387,04,18 ساعت 12:01 ب.ظ

این دکلمه رو وقتی دبیرستان بودم آخر یه نوار کاست قدیمی پیدا کردم. شاید هزار بار گوش کردم!!
راستی خاستگاه آگاهی تموم شد. تقریبا قاطی کردم. دارم به پوچی میرسم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد