نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

دو راهی

 

گاه می اندیشم زندگی در واقع سیر ممتد انتخاب بین دو سویه ی خودکشی و برده گی نیست ؟!  

 



Radiohead - Arpeggi (Live - 2006)
(download: 2.3mg)

  Lyrics

In the deepest ocean
Bottom of the sea
Your eyes
They turn me
Why should i stay here?
Why should i stay?
I'd be crazy not to follow

Your eyes
They turn me
Turn me on to phantoms
I follow to the edge of the earth
And fall off
Everybody leaves
If they get the chance
And this is my chance
I get eaten by the worms
We're fishes
Get towed by the worms
We're fishes
We're fishes
We're fishes
I'll hit the bottom
Hit the bottom and escape

I'll hit the bottom
Hit the bottom to escape
Escape

 

پارادکس

       

Peter Gabriel: With this love (choir)
The Last Temptation of Christ

( لینک صفحه ی اصلی آهنگ برای شنیدن و دانلود )

جذابیت وقتی به وجود میاد که پارادکس به وجود بیاد وگرنه مسایل واضح و مبرهن نکته ی آنچنان جذابی ندارن ... پارادکس و ابهام .. ابهام و پیچیدگی ... ناشناخته گی ... علم داره همه ی دلهره ها و طعم ها و لذت های مه آلود و مقدس و مرموز قدیم رو پاک می کنه و با خودش می بره ! ولی قدرتش در این کار برای من زیباتر از اون گذشته ست ...

فرار



Radiohead - Exit Music (For A Film)
(download: 2.1mg)

خدای من چقدر زیباااااااااااااست ... محشره این RadioHead .. نه شیدی ؟ گوش کن ، بخون :

Wake... from your sleep
The drying of your tears
Today.. we escape
We escape.

Pack and get dressed
Before your father hears us
Before.. all hell.. breaks loose.

Breathe... keep breathing
Don't lose.. your nerve.
Breathe... keep breathing
I can't do this.. alone.

Sing us a song
A song to keep us warm
There's such a chill
Such a CHILL.

You can laugh
A spineless laugh
We hope your rules and wisdom choke you
Now we are one
In everlasting peace

We hope that you choke.. that you choke
We hope that you choke.. that you choke
We hope that you choke.. that you choke

فلش بک

با صدای گاه ممتد نیمه آشنایی چشمانم باز می شود .. دقت می کنم .. خوب گوش می کنم .. به منشاء صدا به عمد نگاه نمی کنم تا تولدی رخ بدهد ! مزه مزه می کنم .. مکث می کنم .. لمس می کنم .. با چه حیرت و لذت و شگفت زده گی ای بیدار شدن و برخاستن خاطره و تصویری از گذشته های دور زندگیم را از زیر بار آوار زمان نظاره می کنم .. ایوان .. طبقه ی اول .. آفتاب .. آشپزخونه .. سفره .. مادر .. کوزه ی گلی .. دوغ شان ! کره .. نعلبکی !! آواز .. یک .. دو .. یک .. دو .. چلاپ .. چلاپ .. مادر .. روسری ! طلای خاطره ی انگشتر کنار سنگ نعنا سابی ! تنها انگشتر .. نگاهم چرخید ! به چهره ی مهدی در حال اتو کردن لباسش می خندم .. و اون سر پایین اتوی بخار رو عقب و جلو می بره .... !