نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

نوار مغزی در ۳۰ ثانیه

X ماه پیش ، شرکت :

تکرار یک آهنگ - هواپیما ، تیر ، انفجار (بازی موبایل) - باشگاه - پورسانت - قرارداد - بدهی - تهوع و دلزدگی ، تکرار !

Y ماه پیش ، خیابان :

کار و قرارداد ، اگه بشه ...! - سکس ، مانتو کوتاه ! زاویه دید منفی ! برگردم ؟ - خسته ، گیج ، شید - سنجش پایداری - جنگ نظری - کنترل یا سرکوب ؟ - انسانها ، چشمها ...

Z روز پیش ، خونه :

وبلاگ ، جوابیه ، بازتاب - بحث ، تکرار ، کرخت ، خسته و عصبانی ، مرگ تدریجی - راهرو و اتاق ، میل سیگار ، سرکوب - برنامه فردا

اینقدر روز پیش ، پادگان :

نامه ، ریاست جمهوری ، وام ، تلفن ، ن و ب و س و ا و ن و پ و ... ! خواب - امیر ، مت بالاهای مزاحم ، یادمان، عصر و ....

اونقدر روز پیش ، خونه آرمان :

ترک سیگار ، خلسه حضور ، تجربه مرگ و زندگی ، اسلاید های پشت قرنیه .. شفاف و بی اختیار با چه پرش های بی اختیار و زیبایی ، سکوت و موزیک ملایم .. نشئه ی انتظار ! فرسایش و بهت زده گی ...

این ایده رو خیلی وقت پیش ، شاید یکی دو سال پیش داشتم که به اصطلاح از آنچه در ۳۰ ثانیه های انتخابی متفاوت از ذهنم می گذرد را به حالت تداعی آزاد بنویسم ولی باید دقت بیشتری می کردم که خودآگاه نباشه و این امر با داشتن یک سری خواننده و چشم مراقب کار سختی میشه هرچند دارم یاد می گیرم لخت بشینم وسط صفحه و خواننده به اونجای اونجامم نباشه !  ولی خب دروغ چرا هنوز کاملاْ نمی تونم . همون نگرانی کوندرا از دخالت و کنجکاوی خوانندگان جهت دستیابی به حریم های خصوصی زندگی نویسنده و البته اظهار نظر و دخالت و متهم سازی نویسنده ! موضوعی که کمی تا قسمتی در بلاگ خوب که نگاه می کنی بهش اشاره کردم و خطا و گناهی که من همون لحظه مرتکب شدم ! در هر صورت این ایده باز هم خام موند فکر می کنم اگر در لحظه های متفاوت این ایده رو دنبال می کردم به لحظه های ناب و قابل تعمق و تأملی می رسیدم که متن رو خواندنی تر می کرد .. فرض کنید حین یا بعد از سکس ... در حین کتاب خواندن یا قدم زدن در شهر یا یک بازی یا دیالوگ تلفنی یا قبل از خواب یا حین انجام امر ممنوعه ای !! یا خیلی تصاویر دیگر به خصوص لحظات ناب و بکری که طی اتفاقات و فرآیندهای فعلاْ مگویی تجربه کردم و خیلی دوس دارم نه به انگیزه ی گفتن که حداقل به نیت دوباره چشیدن و مزه مزه کردنش مرور کنم و ثبت کنم . باشد برای بعد !



Radiohead - Let Down
(download: 2.4mg)

عکس طبق انتخاب سایت مال یه آهنگ دیگه ست ... این روزها با یه سری از کارهای این گروه واقعاْ زندگی کردم محشر بودند ... بی نظیرند بعضی کارهاش ... شاید باید حوصله کنم و دونه دونه خودم آپلودشون کنم ! حیفه که نشنوین ... ولی خودمونیم چه خاطره ای شده این آهنگ ..


Lyrics:


Transport, motorways and tramlines,
starting and then stopping,
taking off and landing,
the emptiest of feelings,
disappointed people, clinging on to bottles,
and when it comes it's so, so, disappointing.

Let down and hanging around,
crushed like a bug in the ground.
Let down and hanging around.

Shell smashed, juices flowing
wings twitch, legs are going,
don't get sentimental,
it always ends up drivel.
One day, I am gonna grow wings,
a chemical reaction,
hysterical and useless
hysterical and

let down and hanging around,
crushed like a bug in the ground.
Let down and hanging around.

Let down,
Let down,
Let down.

You know, you know where you are with,
you know where you are with,
floor collapsing, falling, bouncing back
and one day, I am gonna grow wings,
a chemical reaction, [You know where you are,]
hysterical and useless [you know where you are,]
hysterical and [you know where you are,]

let down and hanging around,
crushed like a bug in the ground.
Let down and hanging around.
نظرات 2 + ارسال نظر
admin 1387,04,04 ساعت 01:37 ب.ظ http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

[ بدون نام ] 1394,04,06 ساعت 04:57 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد