نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

بدرود هستی من ...

کتم رو در میارم و خودم رو توی صندلی عقب ول می کنم ، داغم ، چقدر مستی رو به خاطر محو ناخواسته ها و موانع فکری و احساسی ام دوس دارم ، به خاطر از میان برداشتن خود پرورش یافته در شرایط ناخواسته ی اجتماعی ، خود اسیر در ارزش ها .. هنجارها .. احتیاط ها و حتی استدلالات زیاد از حد عقلانی و منطقی .

پنجره رو میدم پایین، موریکونه جای خالی سیگار رو پر می کنه ، گنگی ام با فضای این موسیقی به اوج می رسه ، هر پدیده ای در معنا و شکل اولیه ش برایم رخ می نمایه ! منعی نیست ، حتی اخلاق و قانون هم نیست ! همه چی بکر و نابه ...

و در این محو بی بدیل دوباره تو آغاز می شوی . لولیتا .. لولیتا .. زانوهایت را بغل می کنم ، مچاله می شوم در عطر خاطره ها و لحظه ها .. به تلخی و سردی درد آوار این روزهای پاییز اعتراف می کنم .. فریاد می زنم ... .

کاش بتوانم بغض فریادهای خفته ام را تا ایستگاه قطار نگه دارم ! اما برای اعتراف دیر می شود .. درد در استخوانم ، چیزی نظیر آتش در جانم ... اعتراف می کنم :

هرگز ادعای پاکی و معصومیت نخواهم کرد ... به آنچه که گذشت وقتی می نگرم ...

هرگز داد بی مهری و ادعای سهمی از احساس و عاطفه نخواهم داشت ... آنچه من کردم با تو ...

دریغ از لحظه ای ... درک نکردم .. حست نکردم .. تنها خودم خواندم و سرودم و خندیدم ! نبض نگاه بزرگ و پاکت را به درستی و به تمام نخواندم چرا که از پناهگاه نا ایمنم ترسان بودم ...

مادر ! لعنتم نکن ، نفرینم نکن که من نیز چون شما نیازمند و ناتوان از زیستن آزادم !! زندگی بی مخدر و آرامش بخش جنون است ! دیوانه گی ست ... تو با افیون مذهب و خدا ماندی و تحمل کردی و حکم را اجرا کردی ! من بارم را با مستی و دود می کشم ! قهرمانها و پاکان ، استادان کوری و سرکوبند ...

دیدی راست می گفتم ؟ دیدی تاوان رقصیدن با رسوای ملالت آور را ؟ ناجی بی بدیل من ...

( تا اینجا همون متن نیمه کاره ای بود که می خواستم کاملش کنم ولی وقتی مستی می پره و زمان زیادی از یک متن می گذره نمیشه حسش رو دوباره پیدا کرد ! اون هم امشب ! با این بغض و استرس پنهان و این گیجی و این همه کار مونده ... به انتظار فردا عصب می کشم ! سکوت می کنم و به انتظار می نشینم ... بدرود مادر من ، ناجی من ، شیدرخ زیبا و بی رقیب و بی نظیر من ... تو برو سفر سلامت ... جداْ این آهنگ داریوش با این شعرش که فکر می کنم مال ایرج جنتی عطایی باشه چه زیبا ضعف زبان الکنم رو جبران می کنه ... ببین ! )

ای به داد من رسیده تو روزهای خود شکستن
ای چراغ مهربونی تو
شب‌های وحشت من
ای تبلور حقیقت توی لحظه‌های تردید
تو شب رو از من گرفتی تو
من رو دادی به خورشید
اگه باشی یا نباشی برای من تکیه‌گاهی
برای من که غریبم تو رفیقی جون‌پناهی

یاور همیشه مؤمن تو برو سفر سلامت
غم من نخور که
دوریت برای من شده عادت
ناجی عاطفه من شعرم از تو جون گرفته
رگ خشک بودن من
از تن تو خون گرفته

اگه مدیون تو باشم اگه از تو باشه جونم
قدر اون لحظه
نداره که من رو دادی نشونم

اگه مدیون تو باشم اگه از تو باشه جونم
قدر
اون لحظه نداره که من رو دادی نشونم

وقتی شب، شب سفر بود توی کوچه‌های
وحشت
وقتی همسایه کسی بود واسه بردنم به ظلمت
وقتی هر ثانیه شب طپش هراس من
بود
وقتی زخم خنجر دوست بهترین لباس من بود
تو با دست مهربونی به تنم مرهم
کشیدی
برام از روشنی گفتی پرده شب رو دریدی


یاور همیشه مؤمن تو برو سفر سلامت
غم من نخور که دوری برای من شده عادت

ای طلوع اولین دوست ای رفیق
آخر من
به سلامت سفرت خوش ای یگانه یاور من
مقصدت هرجا که باشه هر جای دنیا
که باشی
اون ور مرز شقایق پشت لحظه‌ها که باشی
خاطرت باشه که قلبت سپر بلای
من بود
تنها دست تو رفیق دست بی‌ریای من بود

یاور همیشه مؤمن تو برو سفر
سلامت
غم من نخور که دوری برای من شده عادت

نظرات 2168 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1386,09,08 ساعت 06:58 ق.ظ

مرگ آورترین لحظه ها رو دارم میگذرونم ...... باورم نمی شه اتفاق در حال رویداد را.. ندیدنت تا مدتها .. من که بیش از دو روز نمی تونستم ندیدنت و تحمل کنم ... دارم لولیتا رو گوش میکنم موسیقی آرام و غمگین یک زندگی و موسیقی زندگی ما هم چه غمگینانه در حال نواختنه ... تنها امیدم گذر سریع لحظه ها و دیدار دوباره و حضور بی پایانته ... خدای پرسیدنی من تا همیشه میپرستمت هر کجا که باشم و منتظر تکرار مجدد خاطرات زیبای با تو بودنم ....
بازگشت زیباتر است... آخرین جمله ی تو پس از خلق لحظه زیبای امروزمان...
بازگشت زیبا تر است.....

میترا 1386,09,08 ساعت 10:00 ق.ظ

..... متن فوق العاده ای بود برای رفتن یه دوست فوق العاده... :( ...
نمی دونم. واقعا نمی دونم اگه من جای تو بودم چی می شدم وقتی شیدرخ داره از پله های پرواز بالا می ره....

ایوب 1386,09,08 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام سیا
من متنتو خوندم .... نمیدونم شیدرخ کیه... نوشته تو یعنی این که فاصله جغرافیایی کاری نمیتونه بکنه... مهم دوست داشتنه... امیدوارم که بازم بیام تو وبلاگت و متنی رو بخونم که درست یک ساعت قبل از دیدار مجددتون نوشته باشی...

دامون 1386,09,08 ساعت 11:25 ب.ظ http://damun.blogsky.com

به خودم این اجازه رو میدم که آخرین جمله شیدرخ رو دوباره برای دوست عزیزم تکرار کنم که
بازگشت زیباتر است
زنده باش
زندگی کن
نه با کشتن لحظه ها
بلکه با زنده کردن هر دم تنهایی با امید

م-س 1386,09,11 ساعت 05:09 ب.ظ

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووه چه خبرته رفیق؟ مگه دنیا کن فیکون شده ؟ با همین از دست دادن هاست که فونداسیون شخصیتی انسانها بتن مسلح میشه .تازه تو که چیزی رو از دست ندادی . یه دوری موقتیه اون هم توی عصر اینترنت!!ما رو باش که تا حالا رو یخ یادگاری می نوشتیم!! ضمنا هیچ انسانی زیباترین - بی نظیرترین و بی رقیب ترین نیست . تازه اگه براش خیلی مهم بودی تنهات نمی گذاشت ( میدونم با این حرفام اگه دستش به من برسه چهارتا شیوید سرمو دونه دونه میکنه) من معتقدم انسان باید بازنده خوبی باشد وگرنه همگان از برد در بازی زندگی سرخوش وکیفور می شوند. زنده یاد نصرت رحمانی میگه : بازی کنید/ از باختن نهراسید / آنسان که پشت مرگ بلرزد / اینگونه باخت چه زیباست. بهت توصیه می کنم اول بازنده خوبی باش. اگه به شکل مزاخ گونه نوشتم قصدم خنداندن تو بود اگر چه سالهاست خودم خندیدن را فراموش کرده ام.به هرحال توی درج و یا عدم درج اون آزادی در عین حال که تو برام همون سیاوشی. تا درودی دیگر بدرود

درفک گیلانی 1386,09,14 ساعت 07:24 ب.ظ

درفک گیلانی 1386,09,14 ساعت 07:32 ب.ظ

دوست عزیز
من با (م س) موافقم. چه سوز و گداز راه انداختی...
شاملو اون شعروگفته که جنابعالی اینجا استفاده کنی ؟(درد استخوان و...) تو که میتونی سری کتابهای استثنایی (خاستگاه آگاهی را برای خواندن معرفی کنی..چرا انشای اشک آلود راه انداختی؟؟





سلام .. اول که حکایت این نوع معرفی کردن ها رو نمی فهمم .. دوماْ فکر می کنم شما و اون دوست محترم من رو با یک ربات اشتباه گرفتید ! ابعاد وجودی انسان رو نمی شناسید انگار .. فراز و فرود و توانایی ها و ضعف ها و خیلی چیزهای دیگه رو .. و نیز حتی اشاره ی من به مستی و حالتی غیر عقلانی و بی پرده .. این متن ها بیش از اندازه شخصی و خصوصی اند ولی خب وقتی منتشر میشه و جای نظر دادن هم داره خب باید انتظار چنین نظرهایی رو داشت !! برام جالبه که می شناسید من رو و اتفاقا اون کتاب رو و ... بگذریم این روزها حسابی کرخت و گیجم .. در هر صورت ممنونم . متوجه ی کد گفتارتون شدم . درک این شرایط یا در صورت تجربه ی مشترک و یا حضور در همه ی ابعاد این اتفاقه که امکان پذیر نیست برایتان .

دامون 1386,09,18 ساعت 01:00 ق.ظ http://damun.blogsky.com

خیلی وقته خبری ازتون نیست!!
سوال مسخره ای یه!!! اما همه چی رو به راهه؟

شیدی 1386,09,19 ساعت 03:20 ب.ظ

هر انسانی که ادعای بی احساسی کنه دروغگویی بیش نیست و هر کس که اینطور بی منطق با توجه به زمینه مطالعاتی افراد محدوده و چهارچوبی قائل بشه بازم نشان از دگم اندیشیشه و اینکه هیچ وقت نه ارزش دوست داشتن رو فهمیده و نه ارزش اینکه زندگی کسی رو پر کنه داره و متاسفانه محروم از تجربه خیلی از لذتها و احساسهاست و یا هم بازیگریه که میخواد نقش مخالفی رو و ایفا کنه چون در چهارچوبی حبسه و امکانات و شرایط لازم رو برای این نوع تجربیات نداره

دامون 1386,09,21 ساعت 11:16 ق.ظ

خوب پس اوضاع به هم ریخته!
راستی رفیق وبلاگ خوب که نگاه میکنی ویروسی شده مثل اینکه!! یه سری بهش بزن
امیدوارم زودتر رو به راه بشی و دوباره ببینیمت

م-س 1386,09,21 ساعت 12:40 ب.ظ

در یادداشت قبلی اگر چه فی البداهه وطنز آلود نوشتم ولی بعید می دانم استنباط سرکار خانم صحیح باشد زیرا نه احساسات انسانها را نفی کرده ام ونه خودم راانسان بدون احساسی معرفی کرده ام.اینکه فرموده اید غیر منطقی حرف زده ام متوجه نشدم به کدام عبارت از متن اشاره دارید؟ شاید آنجا که با اشاره به پست سیاوش نوشته ام: هیچ انسانی زیبا ترین-بی رقیب ترین- وبی نظیرترین نیست. درسته ؟! اگرچه نمی توانم بر غیر منطقی بودن این جمله صحه بگذارم اما تایید می کنم که این عبارت را ناشیانه به کار برده ام!!!زیرا همانطور که خودتان اشاره کرده اید به خاطر بی تجربگی من در این امور می باشد.! علی ایحال مجبورم این بار نظرم را به شکل جدی وصریح بیان کنم تا هم برای شماو هم ان دوست محتر م!! رفع شبهه بشود . انسانی که تمام مناسبات اجتماعی جامعه خود وحتی جامعه جهانی را به چالش کشیده باید در مقابل حوادث ناگوار و مشکلات شکیبایی ویژ ه ای از خود نشان دهد. شکیبایی ویژه هم پیشکش. حد اقل نسبت به خیل بیشماری که تمام فکر وذکرشان همان یک وجب معروف است شکیبایی بیشتری از خود نشان دهد. اگر قرار باشد انسانی با این گونه ادعا در برابر چنین پیشامدی( که جای ناراحت شدن هم دارد) اینگونه مستاصل و سوگوار زانوی غم بغل کند وزمین وزمان را به ناسزا بگیرد فردا در مقابل حوادث سهمگین چگونه ایستادگی خواهد کرد گو اینکه ما در ایران زندگی می کنیم نه در فرانسه یا کشورهای اسکاندیناوی.

درود بر شما رفیق م-س
ممنونم از نگاه و تحلیل و موضع گیری همیشه قدرتمند و بی تعارف تان . سپاسگذارم و پوزش می خواهم که از ابتدا نشناختم تان . سخن تان کاملاْ به جاست ولی در هر مورد خاص مثل این تجربه جزئیاتی وارد می شود که توضیح شان هم سخت است و هم برای عموم ناممکن . کاش فرصت و افتخار دیدارتان را می داشتم . قبل از این سربازی ... !! بدرود .

[ بدون نام ] 1386,09,24 ساعت 03:47 ب.ظ

kalame bimantegh ro dar javab harfi ke gharibeh digar dar rabeteh ba ketab khastgah agahi gozashteh bod neveshtam na dar javab harf sahih shoma dar har sorat ta kasi dargir yek rabeteh nabashe nemitoneh darki dar in rabteh va hes dashteh bashe

ساتیا 1386,11,28 ساعت 09:29 ق.ظ

سیا بکر و ناب و بی پرده خواستن دردناکه!
درد داره وقتی میفهمی پیله های احمقانه ایی که دور خودت بستی فقط به درد این میخوره که بریزیشون تو سطل زباله و تازه شروع کنی به دنبال خودت گشتن...
بی احتیاطی ها اولش وحشتناکه ولی بعد تبدیل میشه به فریادهایی که نمی تونی جلوشو بگیری...
ولی راه سخت طولانیه و نا هموار

کی یاد میگیرم نترسم از احساسی که عریانه؟

frdtlcedez 1388,03,23 ساعت 05:27 ب.ظ http://hhhixzvhkejc.com/

Vl3yxo <a href="http://jhkkszkxqmlc.com/">jhkkszkxqmlc</a>, [url=http://svwcjkrvswok.com/]svwcjkrvswok[/url], [link=http://qfpnialqtzpg.com/]qfpnialqtzpg[/link], http://ybbwiqgaajbd.com/

adipex versus phentermine and phentermine quick and carisoprodol phentermine y ellow and phentermine ingredient and phentermine to buy

ambien truth serum and help for ambien addiction and addiction to ambien and ambien and alcohol and hair loss and ambien

soma underwear and what is the medication soma and order soma order and soma smoothie es and soma yoga

next day tramadol and tramadol medicine and ingredients in tramadol and tramadol and hydrocodone and buy tramadol cod

how long does valium last and what are the effect of valiums and od on valium and valium women pms and roche valium

ambien withdrawal time and cocaine and ambien and ambien mental side effects and discount ambien and zolpidem ambien

tramadol prescription drug and tramadol c o d and buy generic tramadol no prescription and cheap tramadol fedex overnight and q tramadol hq

diet pills phentermine and amide phentermine and buying phentermine and taking phentermine and wellbutrin and phentermine without perscription

valium percocet interaction and valium roche and valium no membership and next day valium delivery and fake valium thailand

soma and heart disease and soma highs and soma tea and san francisco soma clubs and soma in drug tests

buy tramadol online and tramadol foreign and order tramadol and tramadol dog and buy tramadol online without a script

valium ph and valium versus midazolam and drugs similiar to valium and dj valium and valium effects with men

soma beverage company and is soma a benzo and soma intamates locations and temp soma and soma smoothie es shimano

phentermine for sale and compare prices of phentermine and lowest cost phentermine and purchase phentermine and phentermine tablet

how to get high on valium and valium abuse and effects and dhl valium and equivalent to valium and valium 5mg pictures

tramadol saturday delivery and no prescription tramadol and tramadol hydrochloride and q cheapest tramadol drugstore a and ambien and tramadol

class action suit ambien suicide and ambien cr how much sleep and ambien 10mg ambien and 90 ambien and long term ambien

phentermine studies and phentermine no rx needed and cheapest mail order phentermine and phentermine 37 5mg and phentermine and acne

no prescription ambien and buy ambien otc and cheap ambien and long term effects of ambien and danger ambien

aura soma and it's yoga soma and watson soma online next day service and soma medication and soma hernandez

cat valium and robin williams baseball on valium and should i take valium and valium and light anesthesia and i like to smoke valium

ambien cr online and ambien affects prostate and buy ambien cr and generic ambien without a prescription and ambien drinking

soma labs and without prescription soma xanax and online soma and soma valium and soma shipped to arizona

tramadol withdrawal symptoms and ordering tramadol online and tramadol alternatives and tramadol fed ex no memberships and tramadol drug

valium next day and palpitation methamphetamine valium and pharmacy no prescription valium and valium by and valium from pakistan

no prescription xanax valium hydrocodone and valium u s pharmacies and cheap valium generic and roche valium no prescription and withdrawal from valium

soma half ironman and dangers of soma and soma climax and soma watson online and soma kojiro

aura soma and it's yoga soma and watson soma online next day service and soma medication and soma hernandez

mp 273 phentermine and carisoprodol phentermine yellow and ingredient in phentermine and online phentermine doctor and phentermine order

what does a valium look like and can u shoot up valium and buy valium in the uk and valium and migraine headaches and diazapam valium no prescription

ambien side effects and ambien rx and ambien cr side effects and ambien next day delivery and ambien

tramadol pain killer without a prescription and tramadol dosage and canine tramadol and tramadol contains and tramadol online

discount valium online discount and valium for a dentist visit and valium dose and population and valium administration iv and discount valium online

rx online buy valium and valium neuropathy and cheap valium free shipping and valium wiki and buy valium no prescription neeeded

ambien mexico and ambien cr ecstasy and ambien and memory loss and street value of ambien and valsa ambiens

is tramadol a narcotic and snorting tramadol and discount tramadol and tramadol canine and tramadol tr50

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد