نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

سالگرد

اینجا هم یک ساله شد ... پرستشگاه تو ... گهواره ی امن و آرام من ... شیدرخ ... یک متن طلب تو ... وسایلمون رو بستیم هیچی در دسترس نیست . یکی خیلی وقت پیش نوشته بودم رو برات میزارم . تا قبل رفتنت . با یه موسیقی که امشب با هم گوش کردیم . بعد از نقل و مکان . جاشو برات رزرو کردم . زودی میام و مینویسم . به زودی ...
نظرات 2 + ارسال نظر
شیدی 1386,08,30 ساعت 03:28 ق.ظ

:( مرسی عزیزم ... مرسی نجات بخشم ... بغضم گرفته نمیدونم چطور احساسم و توصیف کنم... همیشه با منی...
" چه بی تابانه می خواهمت ، ای که دوریت
آزمون سخت زنده به گوری
چه بی تابانه تو را طلب می کنم "
به یاد تمام روزهای با هم بودن...
" روزی دوباره باز خواهیم گشت و مهربانی دست زیبای را خواهد گرفت"
من نیز انتظار چنین روزی رو خواهم کشید...
" روزی که تو بیایی برای همیشه بیایی"
:-< می پرستمت تجسم حقیقی خدایان همیشه غایب ...
از حضور جاودانت ممنونم ...
به امید آینده ای به دور از جبرها
سالگرد ژرفهای همیشه پنهان وجودت مبارک ...

وحید 1386,08,30 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.pink-floyd-hp.blogfa.com

سلام تبریک می گم .

ما کوچیکتیم یه سر به ما هم بزن .خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد