نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

نو و بدیع

برای اولین بار بود که در اوج می خواستم فریاد کنم ! با همه ی قدرت و شدت و مردانگی ! می خندم .. بلند .. هر چیز غیر قابل توصیف و بالاتر از حد انتظار منو به خنده وا میداره ! .. شدید و با لذت و خشنودی .. چه قدرت بی نظیری داره ! چه گسترده و وسیعه ! باورم نمیشه ! ویرانگر .. افسونگر .. اغواگر .. نابود کننده .. حماسی .. ناشناخته و جذاب .. عمیق و سرنوشت ساز ! نباید آلوده شد ! ولی من آلوده و گمراه این بتواره ی زیبای منحوسم ! سرگیجه ی لذتی ناشناخته ! چیزهای تکرار شدنی حتماْ تکرار میشن !

           


Diana Krall - I've Got You Under My Skin
(download: 3mg)

چقدر این آهنگو دوس دارم و چه خاطرات قشنگی باهاش دارم .. از تجربه های مگو !! میرم به سردی و مه آلودگی و ابرهای شمال .. آزادی بی قید و ملایم ، راحت ترین تهوع ! .. شب زنده داری و ... سکون و ... واااااااااای خدا !! به جنون می رسم .. در چه مرحله ای قرار گرفتم .. سخت ترین و حساس ترین مرحله ی زندگیم .. باز هم دو سویه ی نابودی ! احتمال نابودی .. اگر بین مرگ و شکنجه قرار بگیرید چه می کنید ؟ کاش ضمانتی بود .. کاش خوابی بود طولانی .. کاش ..

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1386,05,05 ساعت 11:41 ب.ظ

سیاوش عزیز
بیصبرانه منتظر نظراتت هستم. من هر سه تا وبلاگت رو تقریبا از اول تا آخر خوندم! نه بوی گله و شکایتها و نفرینهای به ظاهر عاشقانه میدادند نه حرفهای پوچ و سبک سیاسی! یه جوری حرف آدمی بود که میفهمه دور و برش چه خبره!برای همین نظراتت در مورد وبلاگ و نوشته هاش برام خیلی مهمه
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد