نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

حماسه

تو وبلاگ شیدرخ عزیزم متنی رو خوندم که اونقدر برام زیبا بود و سرشار از حرفها و پیامهای نگفته ، از حقایق خود رسیده ی ما که به زیبایی به قلم آورده . برایم همه چیز دارد . بغض ، خاطره ، اشک شوق و هزار حس و حال شخصی که تنها خودش می داند و من . کلمه ای ندارم برای قدردانی و سپاس از این فرشته ی نجات بی رقیب و فراموش نشدنی من ! مهمترین نقطه ی عطف زندگیم ...

شعر از قصه ی ما خالی نیست / عشق ما چون شعر نو تازه ایست / صدای یک زاغ سیاه / غار غار غار/ در سپیدای صبحی زیبا / در کنار هم ، من ، تو / عشق ما بلبل بهشتی را برای سرایندگی بر فراز شاخه های باغی بهاری نمی خواهد / چون بهشت ما در باغ پاییز زده زیباتر است / و صدای زاغ سیاه بر شاخسار درختان آرامش بخش تر و دل نواز تر / آخر عشق ما به دور از هر پیوند آسمانیست/ ما عشق را در آغوش هم یافتیم / دستهای ما با نوازش هم آن را لمس کردند / در شعر عشق ما صحبت از دستی آسمانی نیست / شعر عشق ما را اتفاقی زمینی سرود / نه پیوند دهنده ای آسمانی / ما رو به آسمان پایداری عشقمان را نطلبیدیم / شیرینیها و تلخیهایش را باور کردیم / و سبک نویی از عشق را آفریدیم / عشقی که نه سرشار از یاس است نه سرشار از جنون / بلکه سرشار از حقیقت است / ما برای زنده نگه داشتن عشق خود / در کنار هم بودن را تمنا نکردیم و دعاهای شبانه ای نخواندیم/ ما حتی دوری را برای زنده نگه داشتن عشق پذیرفتیم/ و برای جاودانگیش جدایی را نیز شیرین دانستیم / پایانی برایش ننوشتیم / چون اتفاقی می تواند پایان را تغییر دهد/ آزادی بود زیبایی عشق ما / شعر عشق ما زیبا بود/ موسیقی عشق ما روح نواز /متن عشق ما پر مفهومترین متنها / معنای عشق ما معنای حقیقی عشق / چون مرز باورها و تقلید را شکاندیم / چون منع ها را نابود کردیم و با هم به گستاخیمان خندیدیم / چون آزادانه پر گرفتیم و پای را از بندها رهاندیم/ چون هم را برای خود نخواستیم تنها خواستیم سکوی پرتاب همدیگر باشیم / امروز ما به نگرانی اتفاقات نابودگر فردا نمی گذرد / امروز ما به تلاش برای ساختن لحظه هایی زیبا و برجا گذاشتن خاطراتی قشنگ می گذرد/ در عشق ما نگرانی نیست چون حقیقت زندگی را باور داریم / تغییر تغییر تغییر

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن 1385,12,02 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.abraham.blogfa.com/

سلام سیاوش
این وبلاگتو انگار از اونای دیگه بیشتر دوس دارم حس کنجکاویم رو بیشتر بر می انگیزه و جذابتره .ولی خوشحالم که تو ی ۳ فاز متفاوت خیلی خوب می نویسی و مفید هستی

سعید حاتمی 1385,12,04 ساعت 06:02 ب.ظ http://weblog.1saeed.com

سلام،
از اینکه رسیدگی به درخواست شما برای اضافه شدن لینک وبلاگتان به «لیست وبلاگ‌های به روز شده» با تاخیر زیادی انجام شده واقعاً عذر می‌خواهم و شرمنده این بدقولی هستم. باور کنید در این سه ماه چنان گرفتاری‌های زندگی (کار و درس) زیاد بود که فرصتی برای انجام تعهدات نمی‌ماند. می‌دانم بدقولی کار بسیار زشتی است و به همین خاطر از شما دوست بزرگوار پوزش می‌طلبم و امیدوارم وضعیت مرا درک کنید.
بخاطر اینکه بعد این مدت طولانی هنوز به تعهد خود در قبال لینک به لیست پایبند بودید، بسیار بسیار ممنونم. مطمئن باشید این حسن رفتار شما فقط و فقط به نفع دوستان بلاگر دیگر که لینکشان در این لیست وجود دارد، خواهد بود و من فقط مسؤولیت رسیدگی به درخواست‌ها و پرداخت هزینه‌های سایت را دارم تا از این طریق به معرفی هر چه بیشتر وبلاگ‌ها کمک کوچکی کرده باشم. در ضمن از طرف بیش از دو هزار وبلاگی که لینکشان در لیست وجود دارد، دوباره از شما تشکر می‌کنم. در این مدت سه ماه بیش از هزار وبلاگ درخواست رسیدگی کرده‌اند که رسیدگی به هر کدام بیش از پنج دقیقه زمان می‌خواهد. به همین خاطر یک هفته مرخصی گرفته‌ام و تمام مدت در حال انجام وظیفه‌ی به تاخیر افتاده‌ام هستم.
امیدوارم وضعیت مرا درک کرده باشید و بد قولی‌ام را ببخشید.
شاد و سر بلند باشید

سعید حاتمی 1385,12,04 ساعت 06:02 ب.ظ http://weblog.1saeed.com

سلام،
از اینکه «لیست وبلاگ‌های به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتان به دیگر دوستان انتخاب کردید متشکریم، لینک شما به لیست ما اضافه شد و امیدواریم پس از این دوستان جدیدی از این طریق با وبلاگ شما آشنا شوند.
در ضمن مدتی است که لینک‌های آپدیت شده‌ی لیست در مجموعه سایت‌های دو در دو (www.doxdo.com) هم به نمایش درمی‌آید. در آینده نزدیک هم این لیست به صفحات بلاگ نیوز اضافه خواهد شد تا بازدیدکنندگان بیشتری از خدمات رایگان آن استفاده کنند.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد